מחשוב ענן, שרת בענן, אירוח בענן - טריפל סי
eng heb Separate פאנל הניהול תיבת הדוא''ל Separate FaceBook LinkedIn Twitter Instagram Google YouTube wikipedia Separate מכירות 6400* או לפנייה Separate שרות ותמיכה 6440* או לפנייה

חדשות טריפל סי

לקוח יקר,

קצת מחדשות טריפל סי מחשוב ענן מהתקופה האחרונה:

מהפכה ברמת השרות: מתחייבים למהירות מינימום

הנחייה חדשה של משרד התקשורת, מחייבת את ספקי האינטרנט בארץ, ליידע את לקוחותיהם על מהירות גלישה מזערית באינטרנט.
נכון להיום, יש פערים גדולים ברמות השרות בין ספקי האינטרנט השונים (ISP). את הפערים יש להביא לידיעת הלקוח בשקיפות ובגילוי נאות, כדי שכל לקוח יוכל לבחור את השרות המתאים לו ולעשות השוואה נכונה של המחיר יחסית לרמת השרות.
ידיעון זה בא לפרט את מחוייבות טריפל סי כספק אינטרנט (ISP) ואת רמות השרות המסופקות ללקוחותיה.

מהירות מינימום בשרות גלישה באינטרנט

לפירוט על קצב הורדה והעלאה של נתונים בשרות גלישה באינטרנט, כולל מהירות מזערית ומהירות מירבית, ברמות השרות השונות:

בשרות אינטרנט פרטי בענן: לחץ כאן
בשרות אינטרנט מהיר בענן: לחץ כאן
בשרות אינטרנט מקצועי בענן: לחץ כאן

שקיפות וגילוי נאות על רמת השרות

טריפל סי מחזיקה בשליטה על מקטע "הצינור התמסורתי", מבית הלקוח ועד לאתר ספק האינטרנט. משרד התקשורת דרש מכל ספקי האינטרנט לפרסם את מהירות המינימום לכל הלקוחות על מקטע זה. מעבר למקטע, הצרכן עלול לחוות איטיות במהירות האינטרנט כתוצאה מגורמים אשר לחברה אין יכולת שליטה בהם, כמו: מגבלות תעבורה מחוץ לתחומי המדינה, ביצועי רשת האינטרנט העולמית ועומסים בשרתי הקצה.
הבהרה: לשם ניצול הקצבים המפורטים, על המנוי לרכוש - באמצעות טריפל סי או בנפרד מספק תשתית בעל רישיון למתן שירות גישה רחבת פס לאינטרנט ("ספק תשתית": בזק או הוט), תשתית בקצבים תואמים.

פרסום בדה-מרקר: ספקיות "מתחייבות" למהירות של 0.01 מגה

על פי הפרסומים בדה-מרקר: "משרד התקשורת יצא ברפורמה, אחרי שהבין שקיים פער בין המחיר אותו משלמים הלקוחות לבין החבילה בפועל שהם נהנים ממנה. לקוחות בישראל משלמים על חבילה של 30-20 מגה באינטרנט וגולשים בפועל במהירות של 8-7 מגה". עוד מפרסם דה-מרקר: "הספקיות "מתחייבות" למהירות של 0.01 מגה".
לדעתנו, הספקיות שמפרסמות מהירות כזו, נמנעות מלפרסם את המהירות האמיתית כדי למנוע מהלקוחות מידע הנחוץ כדי לבצע השוואה אמיתית של מהירות גלישה למחיר, בין ספקיות האינטרנט.

Articals

מהפכת מחירים: אסור לחברות להפלות בין לקוחות

מהפכה בתחום המחירים ללקוח: "אין החברות רשאיות להציע תוכנית תעריפים מיוחדת רק לחלק מלקוחותיהן, באופן שרירותי, ועליהן להציע תוכניות תעריפים לכל המנויים באופן אחיד ושוויוני שאינו גורר אפליה פסולה ביניהם, או תוכניות המוצעות למנויים לפי סוגם ויכולת המיקוח". ועוד: "הוראות הרישיון של החברה אינן מתירות לנהל משא-ומתן פרטני עם כל לקוח בהתאם ליכולת המיקוח שלו".
מדיניות מחירים שוויונית ושקופה היא חלק ממערכת הענן של טריפל סי מיום הקמתה, וכך היא מנוהלת כלפי כל לקוחותיה מהיום הראשון לפעילותה כספקית אינטרנט וענן.

Articals

מהירות גלישה מינימלית פי 4,000 מהספקיות הגדולות

דה-מרקר פרסם בעקבות הכרזת טריפל סי הודעת השוואה בין החברה לספקיות האינטרנט הגדולות בשוק:
"לאחרונה פורסם בדה-מרקר כיצד ספקיות האינטרנט שמות ללעג את רפורמת משרד התקשורת הדורשת מהן להתחייב למהירות גלישה מינימלית. כל הספקיות הגדולות הודיעו ללקוחות שלהן כי הן "מתחייבות" למהירות גלישה מזערית של 0.01 מגה, לא משנה על איזו מהירות הלקוח משלם. והנה, ספקית אחת מנסה לשבור את ההגמוניה."

Articals

שלכם, עובדי טריפל סי.
   צוותי המחשוב, הענן, התקשורת, האינטרנט והמתקן.

footer

להורדה מרשימת התפוצה אנא לחץ כאן