מחשוב ענן, שרת בענן, אירוח בענן - טריפל סי
eng heb Separate פאנל הניהול תיבת הדוא''ל Separate FaceBook LinkedIn Twitter Instagram Google YouTube wikipedia Separate מכירות 6400* או לפנייה Separate שרות ותמיכה 6440* או לפנייה
דף הבית > עיתונות > שיפור רמת השרות ללקוחות האינטרנט

שיפור רמת השרות ללקוחות האינטרנט

טריפל סי - טריפל סי

29/05/2013

התחרות בין ספקי האינטרנט מאופיינת בהשוואת מחיר בלבד. לקוחות אינם יודעים ואינם יכולים להשוות בין רמות השירות השונות הניתנות על ידי הספקיות השונות (הרגולטור נמנע למחייב את הספקיות בהצהרה על רמת השירות). קיימים הבדלים ברמות השירות והם משמעותיים. רמת השירות היא זו הגורמת לחוויית גלישה נוחה, מהירות גבוהה וקצב העברת נתונים גבוהה - והיא אמורה להשפיע על מחיר השירות יותר מכל גורם אחר.

חברת טריפל סי מקפידה על רמת שירות גבוהה מיום הקמתה. מהיום - רמת השירות זוכה לשיפור נוסף.

בחברת טריפל סי שני מסלולים בפורטל הענן. מסלול פרטי בענן ומסלול מהיר בענן. בנוסף, מסלול ברמה מיוחדת - מסלול מקצועי בענן. בימים הקרובים ייערך שידרוג לכל לקוחות טריפל סי:
- לקוחות מסלול פרטי בענן יזכו לשידרוג למסלול מהיר בענן.
- לקוחות מסלול מהיר בענן יזכו לשידרוג למסלול מקצועי בענן.

השידרוג יוענק לכל הלקוחות ללא תשלום. השינוי יופיע בחשבונית שתופק בחודש הקרוב ללקוח עם ציון של הרמה החדשה של השירות. שינוי מסלולים אפשרי גם בממשק הניהול לכל הלקוחות.

פרטים נוספים במוקד התמיכה 7x24 בטלפון 6440*.