מחשוב ענן, שרת בענן, אירוח בענן - טריפל סי
eng heb Separate פאנל הניהול תיבת הדוא''ל Separate FaceBook LinkedIn Twitter Instagram Google YouTube wikipedia Separate מכירות 6400* או לפנייה Separate שרות ותמיכה 6440* או לפנייה

  • זמינות, מיידיות ואוטומציה

    כלל הפעולות המתבצעות על מערכות מחשוב הענן המופעלות מהחנות המקוונת, או מפאנל הניהול והשליטה של הלקוח, מבוצעות בצורה אוטומטית ובאופן מיידי, ללא כל התערבות של גורם אנושי בחברה.
    לקוח שרוצה להוסיף שרות חדש, לשנות שרות קיים או אפילו לסגור שרותים שהוא השתמש בהם, יכול לעשות הכל בלחיצת כפתור.


    Image
  • היום כל אחד יכול

    פתרונות שהיו נחלתם של הגדולים

    בעבר, בעל עסק היה מוגבל בפתרונות שהיו ברמת התקציב שלו. כיום, עם מודל שלם לפי שימוש אין יותר צורך בהשקעות כספיות גדולות במערכות ובאנשי תחזוקה על מנת לקבל פתרונות האלה.
    כל לקוח יכול לקבל בלחיצת כפתור ובתשלום חודשי לפי רמת הצריכה שלו, שרותים שבעבר דרשו השקעות גדולות כדי לאפשר שימוש בהם. היכולות של מערכת הבקרה והניהול, בזמינות מיידית ואוטומציה, מאפשרות ללקוח להזמין ולבטל כל שירות בלחיצת כפתור, וללא כל התערבות אנושית.


    Image
  • שרותים שונים ומגוונים

    בחנות המקוונת הנמצאת באתר החברה, תוכלו למצוא שרותים מגוונים מספקים שונים. מטרת החברה היא ליצור סל מתאים לכל בעל עסק כדי שלא יזדקק לקבל שרות מספק אחר. באופן זה ללקוח יש כתובת אחת לכל דרישה, טענה או בקשה מיוחדת בנוגע לשינויים והוספות.
    טריפל סי ממשיכה להוסיף שרותים שונים לסל שירותיה על מנת ליצור את המענה המושלם לדרישות לקוחותיה.


    Image
  • ללא התחייבות

    חברת טריפל סי דוגלת בשרות ללא התחייבות מצד לקוח. כל השרותים המסופקים על ידי החברה באתר ובחנות המקוונת הינם ללא התחייבות.
    החברה מאמינה במתן האופציה להתנתקות מהירה, כאשר הלקוח אינו צריך אפילו ליצור קשר עם החברה למקרה של ביטול שרות ספציפי או אפילו התנתקות מלאה.


    Image
  • ניהול ושליטה בידי הלקוח

    החברה מספקת מערכת ניהול לכלל השרותים, בהם משתמש הלקוח. מערכת בקרה, ניהול ושליטה זו, המאפשרת ללקוח, בין היתר הוספה, שינוי או ביטול שרותים, מבצעת גם את בקרת השימוש של כל לקוח וכן את חיוב הלקוח לפי שימוש. במערכת זו יכול הלקוח גם לשלוט בהוצאותיו, לראות חיובים קודמים ועתידיים, לעקוב אחר חריגות ברמת השימוש שלו, על מנת לצמצם הוצאות. מערכת זו עובדת לטובת הלקוח ללא כל התערבות אנושית מצד החברה ובאמצעות לחיצת כפתור בלבד.


    Image
  • ללא צורך בשדרוג או עדכון

    אחד היתרונות המרכזיים בעבודה על מערכות מחשוב ענן הוא ההעדר בצורך באנשי תחזוקה של מערכות המחשוב, בהוצאה כספית על עדכוני גרסאות של תוכנות, שדרוג של מערכות קיימות, או החלפה.
    כל הפעולות מתבצעות על ידי החברה מחוץ לשעות העבודה על מנת שלא לפגוע בעבודה השוטפת של הלקוח, וכדי לשפר את המערכות עליהן הוא עובד.


    Image
  • מתקן האירוח הציבורי

    ברמה הגבוהה ביותר

    חוות השרתים של חברת טריפל סי ממוקמת בבניין החברה, כאשר מערכות מחשוב הענן נמצאות בחדר המחשוב התת-קרקעי בעל היתירות הגבוהה ביותר. מערכות המיזוג מגובות משני המדחסים ראשיים, בין שתי מערכות צנרת נפרדות ועד לשתי מערכות של יחידות קצה לשם קירור מיטבי. מערכות החשמל של ארונות המחשוב עובדות תחת שני קווים לגיבוי מרבי, מתחנות הטרנספורמציה ועד להזנות השרתים ברמה של TIER 4 , הרמה הגבוהה ביותר בעולם. כל המערכות האלו נבנו על מנת להבטיח ללקוח עבודה רציפה ונוחה.


    Image
  • תמיכה 24X7 בעברית

    אנחנו כאן

    החברה מחזיקה מרכז תמיכה, העומד לשרות הלקוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השרות ניתן בעברית על מנת להקל ולעזור ללקוח במקרה של בעיה, בין אם הלקוח צריך תמיכה בתוכנה, תחזוקה בחומרה, תמיכה בשרותי ניטור ושליטה ועוד.


    Image
  • מחיר אחיד לכולם

    הוזלה אחידה לכולם

    כל המחירים של חברת טריפל סי גלויים לציבור בחנות המקוונת הנמצאת באתר החברה. בחנות המקוונת כל אחד יכול להתעדכן במחירים: משרותי האינטרנט ועד למכונות וירטואליות. חברת טריפל סי מעדכנת את המחירים באופן שוטף לפי דרישות השוק, וכאשר מחיר של שרות מעודכן, המחיר מתעדכן גם עבור הלקוח הקיים.


    Image
  • ONE STOP SHOP

    לצרכי המחשוב והתקשורת שלך

    חברת טריפל סי עובדת כדי לתת לכם את מאגר השרותים שאתם צריכים, לפי הדרישות שלכם, במענה מהיר ואדיב. אנחנו כאן כדי להוסיף ולשנות, לתמוך ולהוריד כל מה שאתם צריכים. אנחנו כאן כדי להיענות לכל צָרְכֵיכֶם!


    Image